Pogoji poslovanja

Ti pogoji veljajo za nakupe v spletni trgovini www.vrtni-sotor.si ki jo upravlja prodajalec in operater: Hana Szabová, s sedežem na naslovu Lermontova 911/3, 81105 Bratislava, ID: 50195000, ID za DDV: SK1121316911, registrirana pri okrožnem uradu v Bratislavi.

Številka trgovskega registra: 430-48519, e-pošta: brimo@brimo.si, +38680688661
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Hana Sabová, (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne https://www.vrtni-sotor.si/pravila-in-pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Naslov za korespondenco

BRIMO

Sv. Primoz nad Muto 85

2366 Muta

Slovenia


Definicije


Potrošniška pogodba je vsaka pogodba, ne glede na pravno obliko, ki jo dobavitelj sklene s potrošnikom.

Dobavitelj (prodajalec) je oseba, ki pri sklepanju in izpolnjevanju potrošniške pogodbe deluje v okviru svoje trgovske ali druge poslovne dejavnosti.

Kupec – potrošnik je fizična ali pravna oseba, ki kupi izdelke ali uporablja storitve za osebno rabo ali za potrebe članov svojega gospodinjstva.

Kupec
- podjetnik je pravna oseba ali fizična oseba - podjetnik, ki deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali druge poslovne dejavnosti in kupuje izdelke ali uporablja storitve za namen svoje dejavnosti tako, da jih preprodaja ali trguje z njimi.

Dostavljalec je podjetje GLS - kurirska družba, katere predmet je opravljanje kurirskih, transportnih, skladiščnih in dodatnih storitev.

Naročilo in sklenitev kupoprodajne pogodbe


Kupec izbere izdelek na podlagi aktualne ponudbe, objavljene na spletni strani www.vrtni-sotor.si, izbiro potrdi s klikom na gumb "Kupi", izpolni naročilnico (e-pošta, v primeru nakupa blaga naslov za dostavo) , izbere število izdelkov (oz. določi parametre izdelek) in izbere način plačila (plačilo po povzetju, plačilo po povzetju). Naročila oddana preko spletne trgovine www.vrtni-sotor.si so zavezujoča. Ob oddaji naročila kupec z aktivnim klikom potrdi, da je seznanjen s temi pogoji poslovanja in se z njimi strinja.
Predlog za sklenitev pogodbe je postavitev ponujenega blaga na spletni strani www.vrtni-sotor.si pogodba nastane z oddajo naročila s strani kupca in sprejemom naročila s strani prodajalca.
Prodajalec bo ta sprejem takoj potrdil na kupčev elektronski naslov, vendar ta potrditev ne vpliva na sestavo kupoprodajne pogodbe. Kupec je dolžan prodajalcu plačati ceno blaga, dogovorjeno v potrditvi naročila, vključno s stroški dostave blaga (v nadaljevanju »kupnina«) v obliki gotovinskega plačila na sedežu prodajalca, gotovine. ob dostavi na kraju dostave blaga ali z brezgotovinskim nakazilom na račun prodajalca, ki je naveden v potrditvi naročila.
Kupec je dolžan prodajalcu plačati kupnino za dogovorjeno blago v roku, ki je naveden na potrditvi naročila, najkasneje pa ob prevzemu blaga.

Podatki o posameznih korakih do sklenitve pogodbe izhajajo iz teh pogojev poslovanja, kupec pa ima vedno možnost preveriti ali popraviti naročilo pred oddajo.

Pogodba je sklenjena v slovaškem jeziku, če okoliščine na strani prodajalca ali kupca tega ne preprečujejo, je možno skleniti pogodbo v drugem, obema stranema razumljivem jeziku.
Skupaj z blagom operater kupcu dostavi vse ustrezne dokumente, ki se nanašajo na blago: račun (davčni dokument), oz. garancijski list (če ga zagotovi proizvajalec).

Končna cena
je navedena v naročilnici tik pred oddajo naročila, navedena je z vključenim DDV, oziroma vsemi drugimi davki in dajatvami (embalaža, poštnina...), ki jih mora potrošnik plačati za pridobitev izdelka ali storitve. Te cene prodajalec ne more enostransko spremeniti.


Spletna prodajalna deluje 24 ur na dan in vse dni v tednu. Uporaba spletne prodajalne je brezplačna. Kupec lahko izbere in naroči izdelke ter jih uvrsti v nakupovalno košarico. S končno potrditvijo kupec naročilo odda, ki se obdela glede na možnost dobave.

Ob naročilu Vam na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob naročilu, pošljemo obvestilo o vašem nakupu. Istočasno pa se Vaše naročilo shrani tudi pri nas. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika.

Cene v spletni prodajalni www.vrtni-sotor.si

Vse cene so s DDV. Pridržujemo si pravico do spremembe cen, razen, če ni  navedeno drugače (primer akcij in posebnih popustov). Ko kupec  naročilo v spletni trgovini potrdi, veljajo cene, objavljene s strani podjetja Hana Sabová. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez
predhodnega obvestila.

Pogoji dostave

Blago, ki je na zalogi, odpošljemo najkasneje v 24 urah. Blago, ki ni na zalogi, je vedno označeno z oznako "NI NA ZALOGI", dobavljivost lahko preverite s povpraševanjem na e-mail: brimo@brimo.si Dobavni rok za blago, ki ni na zalogi, a je na zalogi, je največ 30 dni v zelo redkih primerih se lahko dogovorimo tudi za daljši dobavni rok.
Blago pošiljamo preko kurirske službe GLS
Poštnina in pakiranje znaša 15,00€ za dostavo po kurirju. Za naročila nad 110,00 € je dostava brezplačna

 
Plačilni pogoji

 

Kupec plača operaterju kupnino bodisi:
 
plačilo po povzetju (1,95€)
z nakazilom na račun: IBAN: SK36 8330 0000 0021 0094 3785
SWIFT: TRWIBEB1XXX (0 €)
 
Slike izdelkov
Slike izdelkov so simbolične. Dejansko prejeti izdelek se lahko razlikuje od slike izdelka na spletu (barvno odstopanje).
 
Teksti ob izdelkih
Teksti ob izdelkih so informativne narave in so podani s strani proizvajalca. Za podrobnejše opise in informacije se lahko obrnete na nas ali direktno na proizvajalca izdelka.
Naročila sprejemamo ob delavnikih do 12.00 ure. ki so na zalogi in se plačajo po povzetju ali preko spletne kartice, odpošljemo še isti dan. Pri plačilu z bančnim nakazilom blago odpremimo po prejetem plačilu. Plačilo mora biti nakazano do 12.00. na delovni dan, sicer bo blago na zalogi odpremljeno naslednji delovni dan. Nakaznice banke ne obravnavamo kot dokument in ne bomo pospešili odpreme blaga.


Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcij so navedeni ob sami akcijski ponudbi.
 
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Po 43. č členu zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v petnajstih (14) dneh sporoči, da odstopi od nakupa, ne da bi mu bilo treba navesti razlog odstopa. Če je kupec blago že prejel in od nakupa odstopi, mora prejeto blago vrniti podjetju v tridesetih (14) dneh po sporočilu o odstopu od nakupa.  Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, nespremenjeno  in v originalni embalaži.
 
O nameravanem vračilu blaga nas lahko kupec pisno obvesti na kontaktni e-naslov brimo@brimo.si
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.


Pravica do vračila blaga brez navedbe razloga

 

Zakonita pravica do vračila blaga brez navedbe razloga nastane le, če je potrošnik blago kupil preko:

 

pogodba, sklenjena na daljavo (pogodba med prodajalcem in potrošnikom dogovorjena in sklenjena izključno z enim ali več sredstvi komunikacije na daljavo brez sočasne fizične prisotnosti prodajalca in potrošnika, predvsem z uporabo spletne strani, elektronske pošte, telefona , faks, naslovno pismo ali ponudbeni katalog) in

pogodbe, sklenjene izven prostorov prodajalca (pogodbe med prodajalcem in potrošnikom, sklenjene ob hkratni fizični prisotnosti prodajalca in potrošnika v kraju, ki ni prostor prodajalca; pogodbe, za sklenitev katerih je potrošnik dal predlog prodajalcu) v kraju, ki ni v prostorih prodajalca; pogodbe, sklenjene v prostorih prodajalca ali s sredstvi komunikacije na daljavo takoj po individualnem in osebnem nagovoru potrošnika s strani prodajalca v kraju, ki ni v prostorih prodajalca, ali pogodba, sklenjena med oz. v zvezi s prodajnim dogodkom).

Potrošnik lahko uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe s prodajalcem v pisni obliki ali v obliki zapisa na drugem trajnem nosilcu podatkov; če je bila pogodba sklenjena ustno, zadošča vsaka jasno izražena izjava potrošnika, da odstopa od pogodbe, za uresničitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe. Potrošnik lahko uporabi obrazec za odstop od pogodbe, ki ga zagotovi prodajalec. To lahko stori v roku 14 dni od dneva prevzema blaga.

 

Po vročitvi sporočila o odstopu od pogodbe je prodajalec dolžan brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 14 dneh od dneva vročitve sporočila, vrniti potrošniku vsa plačila, ki jih je od njega prejel na podlagi pogodbe. ali v zvezi z njim, vključno s stroški prevoza, dostave in poštnine ter drugimi stroški in pristojbinami. Po drugi strani pa mora potrošnik blago poslati nazaj ali ga izročiti prodajalcu najkasneje v 14 dneh od dneva odstopa od pogodbe.

Naslov, na katerega lahko potrošnik pošlje pakete, če želi v 14 dneh odstopiti od pogodbe, je:

 

BRIMO, Veľký Lapáš 8460, 95104 Veľký Lapáš, +421944431230

Za pakete ne uporabljajte naslova Lermontová 911/3, Bratislava 81105. Hvala za razumevanje!

Stroške vračila blaga brez navedbe razloga v roku 14 dni od prevzema nosi potrošnik.


Opaziti:

Noben pravni predpis potrošniku ne daje pravice do neupravičenega vračila blaga, kupljenega v t.i trgovina z opeko in malto (delujoča trgovina). Pri nakupu blaga v trgovini lahko kupec blago zamenja v roku 14 dni in ga brez razloga ne vrne. Pravica do vračila ali zamenjave blaga brez razloga ni pravno izvršljiva.


Garancija, garancijsko pismo
 

Skupaj z blagom prodajalec kupcu izroči vse ustrezne dokumente, ki se nanašajo na blago, to je: Račun, ki služi kot dobavnica. (račun, dobropis, predračun). Podvojenih računov ne izdajamo.

 

Prodajalec zagotavlja garancijo za vse dostavljeno blago, ki je za fizične osebe – potrošnike 24 mesecev. Za zložljive šotore BRIMO velja garancija 60 mesecev. Če je dokument izdan podjetju oz Po gospodarskem zakoniku je garancija za ID številko 12 mesecev. Rok začne teči z dnem, ko kupec prevzame blago. Če je blago mogoče razdeliti na več komponent, je kupec dolžan poslati samo del z napako.

 

Prodajalec odgovarja za napake, ki se pojavijo na prodanem blagu v garancijski dobi zaradi materialne napake, funkcionalne napake ali napake nastale med proizvodnjo ali montažo. Računi (služijo tudi kot garancijski list)

 

Garancija preneha veljati pri:

 

neupoštevanju navodil za uporabo,

popravilu, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,

malomarnem ravnanju z izdelkom,

poškodbah, ki so nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe.


Pogoji uporabe rezervnih delov in servisa konstrukcije BRIMO® brezplačno prvo leto po nakupu.

 
Vsaka stranka, ki dokaže, da je šotor, kupljen pri nas, prejela pred manj kot 12 meseci po prijavi povpraševanja po delih ogrodja, je upravičena do brezplačnih delov za konstrukcijo šotora, ne glede na to, kako je nastala poškodba.
 
Količina brezplačnih rezervnih delov okvirja je omejena tudi z vrednostjo delov.
 
Deli v vrednosti 10 € (model: super jeklo in ekskluzivno jeklo) 15 € (model: premium jeklo, super aluminij, ekskluzivni aluminij, premium aluminij) so po preteku 12-mesečnega obdobja kupcu na voljo brezplačno. Deli, ki presegajo vrednost popusta, se obračunajo po veljavnem ceniku.
 
Postopek brezplačne prijave rezervnih delov konstrukcije do vrednosti 10€/15€
 
Cenik posameznih delov na povpraševanje pred nakupom ali pred pošiljanjem povpraševanja za rezervne dele okvirja na e-mail: brimo@brimo.si
 
Brezplačna dobava rezervnih delov konstrukcije ne velja, če gre za priznano reklamacijo. V primeru priznane reklamacije naročnik ne potrebuje brezplačnih rezervnih delov konstrukcije, saj popravilo nosimo sami.

 
Šotor ni predviden kot stalna streha!
Barva rezervnega dela okvirja se lahko razlikuje od barve strukture.

Končne določbe

Ti pogoji veljajo kot so navedeni na spletni strani www.vrtni-sotor.si z dnem oddaje naročila kupcu, ki jih brez zadržkov sprejme, kar potrdi tudi z aktivnim klikom stran ob potrditvi naročila.
Upravljavec si pridržuje pravico do morebitne spremembe ali dopolnitve pogojev. Za sklenjena naročila pa velja besedilo, veljavno v trenutku izvedbe naročila.
Ti pogoji začnejo veljati 1. aprila 2021.


Priloga št. 1

 

Obrazec za odstop od pogodbe

(ta obrazec izpolnite in pošljite le, če želite odstopiti od pogodbe)

 

kdo:

 

Hana Szabová., s sedežem Lermontova 911/3, 81105 Bratislava,

 

registriran pri okrožnem uradu v Bratislavi

Številka trgovskega registra: 430-48519

ID: 50195000,

Številka za DDV: SK1121316911

Elektronski naslov: brimo@brimo.si

 

tel. št.: +38680688661

 

S tem sporočam (*), da odstopam (*) od kupoprodajne pogodbe za to blago/od pogodbe o opravljanju te storitve (*): ............. .

 

Datum naročila/datum prejema (*) ..............

 

Ime potrošnika(-ov) (*) ...............

Naslov potrošnika(-ov) (*) ..............

Podpis potrošnika(-ov) (*) (samo če je ta obrazec oddan v papirnati obliki) ..........................

Datum ..................

 

(*) Prečrtaj, če ni primerno.