Politiko vračanja

Na brimo.si nudimo “obdobje hlajenja” 14 dni od dneva prejema pošiljke. V tem času si lahko izdelek ogledate in ga poskusite, kot bi ga v trgovini. Takoj, ko je izdelek bil uporabljen je obdobje za razmislek končano.

Svetujemo vam, da dobro preverite vsebino paketa takoj po prevzemu. Če je izdelek poškodovan ali nepopoln, nam to sporočite tako, da se obrnete na našo storitev za stranke. Če z izdelkom niste zadovoljni, je možno izdelek vrniti. To velja tudi za izdelke s popustom Izdelek lahko vrnete, če:

  1. Izdelek je cel/popoln
  2. Izdelek je v originalni embalaži in v prvotnem stanju. V roku 14 dni mora stranka obvestiti našo storitev za stranke/servisno službo, če želi vrniti (del) naročila. Mi vam bomo vrnili celotno plačilo za naročilo, ki ste ga plačali, po tem, ko bi vrnjeno pošiljko prejeli.

Če želite vrniti izdelke, vas prosimo, da nas obvestite v roku 14 dni od datuma prevzema pošiljke na naš elektronski naslov.

E-mail: brimo@brimo.si

Po obvestilu vam bomo poslali podatke o vračilu, kjer se boste lahko dogovorili za sestanek prevzema vračane pošiljke. Priporočamo vam, da sami ne pošiljate izdelka nazaj na svojo lastno željo, saj je zgoraj omenjen prevzem pošiljke brezplačna storitev.